Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Raport o oddziaływaniu na środowisko i karta informacyjna przedsięwzięcia
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Warsztat na temat raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko skierowany jest do osób biorących udział w procesie przygotowania inwestycji. Celem warsztatu jest wskazanie czynników, które mają wpływ na proces przygotowania inwestycji.

Termin: 2025-11-24 - 2025-11-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Prawo restrukturyzacyjne i postępowanie upadłościowe: dochodzenie wierzytelności, postępowanie o zat
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie z postępowania upadłościowego obejmuje m.in.: prowadzenie i przebieg postępowań restrukturyzacyjnych, układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym, prawa i obowiązki wierzycieli, prowadzenie postępowania upadłościowego oraz skutki.

Termin: 2025-11-17 - 2025-11-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1990.00 zł

2447.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenia

Profesjonalna obsługa Klienta
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.
2009-05-18 14:04:21

W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Budowanie projektu zawodowego
2009-01-26 10:41:09

Jeśli zastanawiasz się, jak ma wyglądać Twoja ścieżka zawodowa, chcesz poznać swoje predyspozycje zawodowe, przygotować plan drogi zawodowej zapraszamy Cię na kilkudniowe zajęcia warsztatowe pn „Budowanie projektu zawodowego”

Artykuł Budowanie projektu zawodowego
W Poznaniu liczą na matematykę
2008-08-06 12:54:06

Samorząd zapłaci poznańskim gimnazjalistom za dodatkowe lekcje matematyki w nowym roku szkolnym.

Artykuł W Poznaniu liczą na matematykę
Podstawy obsługi komputera
2009-06-30 15:26:48

Komputer w dzisiejszych czasach to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie, a także w domu. Dzięki komputerowi możemy zrobić o wiele więcej i szybciej niż tradycyjnymi metodami. W zależności od trybu pracy wybieram - komputer stacjonarny, jeśli pracujemy większość czasu w biurze/w domu, lub laptopa, który umożliwia nam pracę w terenie i ciągły, bezprzewodowy dostęp do Internetu.

Artykuł Podstawy obsługi komputera
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Głuchołazy, Zagraniczne

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.